diumenge, 14 de setembre del 2008

Tic...Tac...Tic...Tac...

Domingo tarde.

1 comentari:

Laura ha dit...

jaja akabo d veure l'anuncí del jovencito frankestein! fronkonstein "-vaya par de aldabas! -oh gracias!" es la risa..
bueno bueno a lo q iba.. avui m'han agradat molt l'otzo i el lleó, q no menrecordo d com es deia, l'efecte aquest de posarli tota la mata de pelo a la cara fa q me l'imagini així com una mica enpanat un lleo hippy morat q alhora es un superheroi.L'otzo i el lleó stan aconseguidisims i els altres stan en proces destar-ho! Me fixat q la cara del ratpenat nose perq em recorda a una de las gargolas q surt a la peli del jorobado d notredam o potse a algun personatge d hercules la pose del cos sta b xo jo q tu li posaria més detalls com el q em vas dir.. sq aixi tal qual es una mica baieta bileda jiji en quan al pingu em quedo amb les caretes q vas posar més abaix mencanten!
Ueno y eso es to!
mmmuas